post

Първият магазин на британска модна марка NEXT отвори врати в The Mall на бул. „Цариградско шосе”. Компанията, известна с качествените си и стилни дрехи за мъже, жени и деца, е официален доставчик на облекло за лятната олимпиада в Лондон през 2012 г.

„Инвестирали сме над 1 милион лири в България и имаме планове да разширяваме бизнеса в страната. Смятам, че въпреки кризата България се развива добре”, каза Гагик Баграмян, мениджърът на NEXT за България и добави още, че предимството на Next, което е важно за българския потребител е отличното съотношение цена-качество”.

Той заяви още, че това няма да е едиснтвения магазин на марката в София, а скоро ще има и други като един от тях ще предлага и мебели, които също са част от портфолиото на марката.

Пред първите гости на магазина, мениджърът на NEXT за България, Гагик Баграмян, подчерта, че модната линия е основана преди близо 150 години и оттогава постоянно печели нови почитатели. Магазините й са в над 30 държави – а от днес са вече и в България. „Силата на NEXT е в това, че предлага разнообразни дрехи за четирите сезона, които позволяват на всеки – независимо от пол, възраст и настроение, да открие своя стил на обличане, да бъде уникален и оригинален”, допълни Баграмян.

Специално за откриването на магазина в София мениджърът започна да изучава български език, на който произнесе и речта си, тъй като според него това е пътят да стигнеш до сърцата на хората.

NЕХТ е, която залага на качество и стил в производството на дрехи и аксесоари за мъже, жени и деца. Известна е и с производство на мебели и решения за обзавеждане на дома.

Първият магазин на британска модна марка е за дамско и мъжко облекло и обувки е открит в Шотландия през далечната 1984. През 1985 Next дебютира с интериорна линия, а през 1987 компанията пуска на пазара първата си колекция детско облекло. Растежът на компанията е впечатляващ – днес веригата Next има над 500 магазина само във Великобритания, 180 магазина в Европа, Русия, Близкия Изток, Индия и Япония. През 1999 г. Next представят онлайн версия за пазаруване и стават пионери в това да дават възможност за покупка на един бранд по три различни начина: в магазините, по телефон и online. Потребителите им online са повече от 2 милиона души.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *