post

Японска модна компания започва офанзива на европейския пазар, съобщават световните информационни агенции. Компанията от Страната на изгряващото слънце се казва Uniqlo и вече търси търговски помещения за магазини в шведската столица.

Според консултантите от Jones Lang Lasalle компанията планира да отвори магазини също в Берлин и Париж.

Към момента 80% от продажбите на японската компания се реализират на вътрешния пазар, но Uniqlo иска да обърне тенденцията – 80% от оборота да идва от чужбина. Компанията вече откри два магазина в Ню Йорк, а си е поставила за цел да отваря между 200 и 300 магазина годишно извън Япония.

Според специалисти фактическото отваряне на един магазин е дълъг процес. Той може да отнеме между шест месеца и година. Това означава, че японската марка няма да навлезе толкова бързо на европейския пазар.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *