post

Със 70% по-малко от първоначално искана цена продадоха стъклена къща в Сан Диего. Имотът е известен не толкова с начина, по който е построен, а с това, че е използван за декор на реклами и клипове.

Продавачът е искал цена от 45 млн. USD, но в крайна сметка новият собственик я придобива за сумата от 14.1 млн. USD. Вложените при строителството на къщата през 2002 г. средства възлизат на 34 млн. USD.

Особеното на къщата е нейната големина, съобщава fakti.bg. Разгънатата й застроена площ е 1022 кв. метра.

Състои се от четири спални, шест бани, хол, няколко камини, басейн с внушителни размери и къща за гости. Стените на уникалния дом са стъклени и предлагат впечатляваща панорамна гладка към околния пейзаж.

Редактор: Ина Папазян

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *