post

Гражданите и представители на бизнеса ще могат да заявяват по електронен път издаването на удостоверения на юридически лица и еднолични търговци за нарушения по Закона за устройство на територията, както и удостоверения за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. Това ще стане възможно след като две от предлаганите услуги от ДНСК бъдат въведени в електронен вариант. Проектът се финансира по Оперативна програма “Административен капацитет”, съобщи координаторът на програмата.

Ще бъде предложен и алтернативен вариант за достъп до системата за потребителите, които все още не разполагат с електронен подпис.

Въвеждането на електронни административни услуги ще намали значително необходимостта от хартиен документооборот към и от ДНСК, както и административната тежест върху организацията и вътрешните й работни процеси, се допълва в съобщението.

От ДНСК очакват гражданите и представителите на бизнеса да спестят време и средства и да получат по-качествено и прозрачно административно обслужване.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *