post

Имаме разработени културно-исторически маршрути, единият от които е свързан с градовете и столиците на българските царе и патриарси. Toва каза министърът на туризма Николина Ангелкова, която участва в обучението на ръководствата на Жени-ГЕРБ от всички областни градове, което се състоя в Шумен.

На форума министър Ангелкова изнесе лекция свързана с имиджа, териториите и туристическите ресурси на България. В отговор на въпрос за имиджа на туризма в България, министър Ангелкова отговори, че „имиджът на българския туризъм трябва да бъде ориентиран към високия клас”.

Трябва да се запознаем с историята и културата, която имаме, и да не забравяме, че „имиджът на българския туризъм го формираме всички ние”, посочи министърът на туризма.

Тя отбеляза, че очаква „труден” летен сезон в България, но такъв е бил и зимният, който е завършил успешно. „Все пак ние сме реалисти и работим ежедневно и много усилено”, допълни Ангелкова.

По думите й Шумен и регионът имат много възможности, „но културно-историческият туризъм ни е фокус, защото по този начин държавата може да идентифицира своята култура и история”.

„Тук е основната ни история, затова сме дали висок приоритет на цялата община. По този начин искаме да привличаме вниманието не само на чужденците към България, но и на нашите сънародници, да покажем какви забележителности има на територията на страната. Затова започва и кампанията туристически атракции, които са характерни за една община, да бъдат представени, рекламирани на територията на друга община”, допълни Ангелкова.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *