post

Дълги години по отношение на мъжката мода царуваше един стереотип – мъжете в по-голямата си част не се интересуват от външния си вид, обличат каквото им падне, а когато трябва да си купуват например нов панталон, те го избират на принципа „Изглежда като панталон, взимам го!“.

През последните години тези стереотипни представи се променят с пълна сила и са на път да изчезнат изцяло. Достатъчно е да се огледаме по улиците, за да разберем, че днес българският мъж все повече мисли за външния си вид, за цветовите комбинации на облеклото си, прическата си и всички останали аспекти от своя персонален стил.

И какво по-добро доказателство, че тенденциите се преобръщат, от промените в един сегмент от облеклото, който традиционно винаги е бил неглижиран от представителите на мъжкия пол – домашните дрехи.

Ако мъжете са започнали да се грижат за външния си вид дори когато са в хола или спалнята, то те със сигурност се грижат за него и навсякъде другаде. А това безспорно е факт.

От българския магазин за облекло и аксесоари Monic отчитат ръст в поръчките на различни типове облекло за дома. Това включва както все по-популярни категории като халатите и тениските, така и слиповете, боксерките и чорапите – няколко вида продукти, към които силният пол подхожда с все повече стил и въображение.

Сред най-оригиналните примери за това са например мъжките топли чорапи с еленчета или дори боксерки с Дядо Коледа на тях. Продукти, които се поръчват все по-често.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *