post

Visa обяви глобалната си инициатива – She’s Next (Тя е следващата), чиято цел е да насърчава собственичките на малки предприятия да развиват бизнеса си. Кампанията е част от трайния ангажимент на световния лидер в дигиталните разплащания към жените предприемачи, съобщава econ.bg.

Процентът на жените предприемачи в глобален мащаб се увеличава по-бързо в сравнение с този на мъжете1, като над 163 милиона жени по света са започнали собствен бизнес от 20142 г. насам. Сред тях например са компанията за разплащания Square, както и търсачката за различни услуги Yelp, които генерират приходи за стотици милиони долари.

„Започването и развиването на бизнес може да бъде едновременно невероятно вдъхновяващо и предизвикателно. Именно затова Visa се ангажира да подкрепи жените предприемачи с едногодишна програма, която ще им предостави знание, последно поколение дигитални технологии за разплащания и силна мрежа от контакти със съмишленици. Истината е, че времето и ресурсите не винаги достигат, но когато работим заедно и се подкрепяме едни други, се случват невероятни неща“, каза Сюзан Кариър, глобален директор търговски продажби и придобивания във Visa.

Вдъхновяване на жените бизнес лидери

She’s Next ще бъде подкрепена от Female Founder Collective (FFC) – мрежа от компании, ръководени от жени, които помагат на други жени. Началото на дейността й е през 2018 г. и членовете й бързо нарастват до над 3000. От подобряване на методите на разплащане до свързването на жените – собственици на малки предприятия, със съмишленици и експерти, Visa и FFC ще предлагат невиждани ресурси и възможности на жените предприемачи.

„Като жени имаме силата да повлияем и променяме нашите общности чрез покупателната си способност, лидерството и работните места, които създаваме като собственици на бизнес. Заедно с Visa ще помогнем да се повиши информираността за жените, собственици на бизнес, ще им дадем повече възможности и ще инвестираме в тях в социално-икономическо отношение по целия свят“, каза Ребека Минкоф, създател на едноименната компания и един от основателите на Female Founder Collective.

През 2019 г. Visa ще организира редица събития по целия свят, които ще предоставят практически инструменти, ресурси, идеи и възможности за нетуъркинг на жени предприемачи:

Интерактивни семинари: Първото събитие ще се проведе в Атланта, успоредно с финала на футболната лига на САЩ – Super Bowl LIII, който също ще се състои в града. Там, Visa ще бъде домакин на серия от интерактивни семинари за решаване на бизнес казуси, специфични за всяка общност. Следващи събития са планирани и за Световната купа за жени на ФИФА 2019TM във Франция.

Достъп до експерти: С цел постигане на максимални ползи, всеки семинар ще включва експерти от Visa, местни и национални специалисти и бизнес партньори. По време на встъпителния семинар в Атланта, лидери от Visa, Square и Yelp ще представят своя опит и иновации.

Актуални данни: Ще бъдат представени резултатите от проучване, изготвено по поръчка на Visa, сред собственички на малки предприятия в Америка, за това кои са най-важните въпроси за тях. Ето и някои от резултатите:

Ключови фактори за мотивация: Трите най-важни причини за започване на собствен бизнес сред жените са осъществяване на своя мечта (48%), постигане на финансова независимост (43%) и възможност за гъвкавост (41%).

Финансиране: Близо три четвърти от жените (73%) споделят, че е било трудно да намерят необходимите средства за започване на собствен бизнес. Шест от десет (61%) анкетирани са финансирали сами бизнеса си.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *