post

SPOT – първото по рода си приложение на търговски центрове с вградена програма за лоялност – ще направи пазаруването по-лесно, удобно и приятно

 

Този месец двата най-популярни столични мола Paradise и Serdika Center стартират SPOT – първото по рода си мобилно приложение с вградена програма за лоялност, която ще носи на участниците в нея специални предимства и отстъпки в магазините. В разгара на празничния шопинг и занапред приложението SPOT ще дава редица удобства на клиентите – в него те ще откриват информация за магазините, най-актуалните им промоции, специални услуги и събития. При регистрация в програмата за лоялност ще могат да трупат точки, които да им носят различни отстъпки в обектите в моловете, както и да печелят интересни подаръци. Всичко, което трябва да направят, е да свалят приложението напълно безплатно от Google Play или App Store , да създадат своя профил и да започнат да регистрират касовите си бележки след всяко пазаруване.

Функционалностите на приложението и вградената програма My SPOT са резултат от мащабно проучване сред посетители на търговски центрове от цяла Европа, проведено от собственика на Paradise и Serdika Center– NEPI Rockcastle. Според анкетираните сред най-важните аспекти за приятно пазаруване се нареждат: достъпът до персонализирани предимства, които отговарят на техните нужди и предпочитания при пазаруване; разнообразните отстъпки и награди, отговарящи на броя натрупани точки, както и удовлетворяващото преживяване при използването на самото приложение.

Нива на лоялност и подаръци в програмата  My SPOT

Още при регистрация в програмата потребителите получават ниво на лоялност Select. За да печелят точки, е необходимо да сканират касовите бележки след всяка покупка в Paradise или Serdika Center. С нарастването на броя на точките се променя и нивото на лоялност: Premium или Elite. С отключването на всяко следващо ниво се откриват и допълнителни възможности за отстъпки в обектите в търговските центрове. Още при старта на програмата списъкът от магазини, които предоставят преференциални условия за трите нива, е впечатляващ – Sephora, 100 грама сладки, ASICS, HUMANIC, Delirium, Intersport, Pinko, Mazzo, Grand Optics, Zeiss Vision Center, Valentin, Watch Boutique и много други. Колкото повече пазаруват, толкова повече предимства получават потребителите на приложението и програмата My SPOT. Натрупаните точки при сканиране на касови бележки могат да се използват и за размяна срещу атрактивни подаръци, включително ваучери за пазаруване.

Двата търговски центъра обещават развитие на иновативното мобилно приложение, като през следващата година планират да включат нови функционалности, удобства и услуги, все повече отстъпки в любими магазини и обекти за хранене и забавление, специални събития и подаръци за своите лоялни клиенти.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *