новина

"България мол" отваря врати на 1 декември

24 октомври 2012, 15:20
Четири месеца по-късно - през март 2013 г., откриват най-големия мол у нас - „Парадайс център"

На 1 декември ще отвори врати „България мол" на пресечката между едноименния булевард и „Тодор Каблешков", съобщава в. "Труд". Търговският център залага на изцяло площаден тип разположение на магазините.

Всички търговски обекти ще бъдат концентрирани около голямо отворено пространство и ще имат еднаква видимост към него, независимо на кой етаж се намират. Това увеличава общите части на сградата, но дава възможност и на посетителите да имат видимост от и към всяка точка на мола. По този начин всеки магазин се намира там, където е основното движение на посетителите.

На отвореното партерно ниво ще се организират модни дефилета и други събития. През деня то ще се осветява от дневната светлина, проникваща през огромния остъклен покрив, а през нощта - от насочените към него прожектори.

„България мол" разчита на средния и средновисокия клас търговски марки. Договорите с около 80% от наемателите са подписани и много от тях вече обзавеждат пространствата си.

Четири месеца по-късно - през март 2013 г., започва да действа още един, доста по-голям мол - „Парадайс център", намиращ се в,Лозенец". Той се очертава да бъде най-големият до момента мол в България.

На около 80 хил. кв. м отдаваема площ, по-голяма част от която вече е наета, ще са разположени множество международни и местни модни марки. Някои от тях стъпват за пръв път на българския пазар, други правят флагмански магазини или пък отварят с нови концепции.

Например, марките „Индитекс", „Ейч енд Ем", „Маркс енд Спенсър", „Карфур", „Техномаркет енд Хоум", „Сиела", ресторантите „Хепи" и „Але хаус", както и 12 различни оператора на „Фуд Кърт1”, зоната за развлечение с мул-типлекс „Синема Сити", „Плейграунд", „Ориндж фитнес" с басейн и скуош, конферентна зала и „Парадайс Ленд".

Дизайнът на сградата, зеленината, естествената светлина, водните ефекти и другите атракции, са проектирани според най-новите съвременни тенденции.

С отварянето на двата търговски центъра на всеки 1000 българи вече ще се падат по 105 квадратни метра търговски площи в нови молове вместо досегашните 81 квадрата.

етикети


споделяне

сподели във facebook.com сподели в svejo.net сподели в pipe.bg
Добави коментар:
Secure Image

Най-новото от: Pixel Media   Project Media   Stroi Media   Фотоконкурс