post

ALD Automotive | LeasePlan представи Ayvens, новия глобален бранд за мобилност, който обединява двете компании в една идентичност. Този нов бранд представлява следващ ключов етап в развитието на компанията след анонса на 3-годишния стратегически план за развитие през септември 2023 г.

Компанията обединява взаимно допълващи се възможности и опит, за да преосмисли мобилността към по-добро. Новият бранд подкрепя тази обща цел, като определя уникалната позиция на фирмата на пазара и подчертава това, което я прави различна, както и стойността, която носи на клиентите във всички сегменти. Обещанието на новия бранд е да направи живота по-добър, като осигури по-интуитивна, по-интелигентна и устойчива мобилност.

Обединената група Ayvens е позиционирана да се превърне във водещата глобална компания в областта на устойчивата мобилност. С най-големият в света мултибранд автопарк от електрически превозни средства от общо 3,4 млн. управлявани автомобила в световен мащаб, Ayvens цели да е лидер по пътя към нулеви емисии и да формира дигиталната трансформация на индустрията.

Новият обединяващ бранд създава силна идентичност за две стабилни компании в индустрията чрез Ayvens.

Име и символ

Ayvens е запомнящо се, кратко, но авторитетно име, което показва пътя напред. Името е придружено от символ, който представя наследените компании, обединени в един екип за постигането на обща цел, и има силна, солидна база в основата си, като продължава с флуидна форма в горната част, свързана с идеята за напредък и динамика.

Към бранда е добавен изписан глобалният мажоритарен акционер Societe Generale.

Нова графична идентичност

Графичната идентичност предава енергия посредством свеж, модерен шрифт в комбинация с живи, уникални цветове, вдъхновени от естествената среда, и замислени да се отличат на пазарa.

Жизнерадостният и динамичен стил на визиите акцентира върху есенцията на пътуването чрез красиви моменти от ежедневието.

Нов слоган

Better with every move отразява мисията на компанията да осигурява „по-добра“ мобилност чрез непрекъснато развитие за клиентите, за бизнеса и за планетата.

ALD Automotive | LeasePlan възложи на Dragon Rouge, глобална дизайнерска агенция, да създаде бранд, който да позиционира унаследените компании отвъд лизинговия бизнес като нов лидер за по-добра мобилност.

Новият бранд ще бъде лансиран през 2024 г. във всички 44 държави, в които ALD Automotive | LeasePlan присъства (най-голямото директно географско покритие в индустрията). Брандът ще се използва за всички клиентски сегменти (корпорации, МСП, професионалисти и частни лица) и във всички канали и точки на контакт в голяма степен чрез бързоразвиващата се дигитална екосистема на компанията.

Новият бранд ще бъде имплементиран оперативно и в България през втората половина на 2024 г.

„Всеки ден е възможност и всички ние имаме определена роля. С обединени сили нашата компания е готова да поведе активната интеграция на устойчива мобилност, благодарение на нашия мащаб, покритие, експертиза в областта на услугите и фокус върху иновациите.“, казва Тим Албертсен, Главен изпълнителен директор на Ayvens, преди ALD Automotive | LeasePlan. „Като основен играч в сектора на мобилността, ние ще използваме силата на своето лидерство, за да оформим бъдещето на мобилността и да постигаме все по-високо ниво на представяне. Новият бранд, не само ще позволи на нашите 15 700 служители да споделят нова обща идентичност, но отразява и това как се променяме, за да удовлетворяваме нуждите на клиентите си от по-голям избор, свобода и стойност, и ще ни помогне да повишим познаваемостта на пазара и сред клиентите, както и да привлечем най-добрите таланти в целия свят.“

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *