post

Българският Съвет за Устойчиво Развитие организира обучение на тема Day-lighting in architecture and energy saving, съобщиха организаторите.

Обучението има за цел да запознае архитекти, инженери, студенти и всички професионалисти в тази сфера с най-актуалните концепции за постигане на ефективна естествена дневна осветеност при проектирането на сгради. Организираното обучение е препоръчително за всеки, който желае да работи в сферата на устойчивото строителство.

Какви са ползите от курса?

По време на курса ще бъдете запознати с най-съвременните методи и технологии за проектиране на енергийно-ефективни сгради чрез оптимизиране на фасадни решения и рационалното използване на дневна светлина. Управлението на достъпа на дневна светлина е основен фактор при проектирането на „умни и адаптивни еко-фасади”, което от своя страна води до спестяване на разходи за енергия в значителни мащаби, повишава визуалния комфорт в сградата, продуктивността и качеството на работа на обитателите. Това е един от фундаменталните елементите в процеса на интегрално проектиране, който значително намалява разходите по време на жизнения цикъл на една сграда.

Обучението ще се проведе на английски език на 21 април 2012г в Университета по архитектура, строителство и геодезия.

Теми на семинара:

Daylight – Basics and Examples
Methods of Daylighting
Facade Concepts
Energy Concepts
Energy Savings
RETROLux A
RETROLux/RETROLux Therm
RETROFlex/RETROFlexTherm
RETROTop/Light
Sopharma Business Towers – synergetic and day-lighting

Лектор ще бъде Dr.-Ing. Helmut Köster, аrchitect, lighting designer E.L.D.A – консултант при създаване на концепцията за фасадните решения, осветление и системата за сградна автоматизация на Софарма Бизнес Тауърс и Литекс Тауър.

Преференциални цени се предлагат за членове на BGBC, КАБ, КИИП, БААИК, както и за студенти.

Краен срок за записване: 10 април 2012. За повече информация и записване моля свържете се с нас на телефон: +359 2 964 13 20 или education@bgbc.bg

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *