post

Хранителните магазини Пикадили Експрес вече ще имат ново име – Пикадили Daily. Обектите от типа corner shop са позиционирани в градски квартали и се различават със значително по-малката си площ – между 200 и 400 кв.м. търговска площ. С ребрандирането се цели един по един магазините да бъдат адаптирани към новата Daily концепция, пише сп. Мениджър.

Под новото име стартират и два нови магазина. Първият ще бъде открит на 6-ти април на бул. „Константин Величков” 85, а другият – на 12 април на бул. „Патриарх Евтимий” 23. Площта на всеки от магазините е около 200 кв.м., като в тях могат да бъдат открити над 1700 артикула за ежедневното пазаруване.

„Много важна част от стратегията ни е бързата експанзия на нашата търговска мрежа, която ще фокусираме в София и другите големи градове. Целта ни е да направим магазините по-достъпни за по-голяма част от българските клиенти, както и да наложим името Пикадили като синоним на „прясна храна”. Ежедневното пазаруване има голям потенциал, а по-малките магазини са новото голямо предизвикателство пред търговците.”, коментира Ерикян Лантинк, главен оперативен директор на Пикадили.

С двата нови обекта, обектите Пикадили Daily стават общо 14 на територията на страната. В началото на 2011 г. международната група за търговия с хранителни стоки Delhaize Group обяви споразумение за придобиването на 100% от дяловете на Делта Макси Груп и по този начин Пикадили стана част от белгийската компания

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *