post

Проучване сред 1 000 представители и мениджъри на барове, ресторанти, хотели, кафенета и фирми за бързо хранене в България, проведено от компанията за мобилни  разплащания Auka разкрива, че според повече от 64% от участниците в изследването те нямат достатъчни маркетинг способности или видимост на марката и това са основните фактори, възпрепятстващи повишаване на приходите. В същото време, според Българския статистически институт, само 7% от малкия и среден бизнес в хотелиерство и ресторантьорство използват инструменти за електронна търговия или свързани технологии и по-малко от половината от тях имат интернет страница или някакво друго интернет присъствие.

В допълнение, въпреки повече от 3 910 000-те чужденци, които са имали поне една нощувка в България през 2018 година, проучването разкрива, че компаниите от сектора в страната разчитат предимно на разплащанията в брой и по-малко от 5% предпочитат да използват безконтактни и около 7% мобилни разплащания, предпочитани поради сигурността си от международните туристи.

Добрите новини от проучването сред българския бизнес от туристическия сектор показва, че 41% от участниците в проучването планират въвеждането на система за мобилни разплащания в следващите 12 месеца, а други 39% обмислят такава възможност в бъдеще като само 18% твърдо отказват да използват технологиите.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *